„Motylki” zwiedzają Wrocław Ciuchcią Wrocławską

W dniu 17 października przedszkolaki z grupy „Motylki” wybrały się na wycieczkę Wrocławską Ciuchcią, która przyjechała po nas pod przedszkole. Celem naszej wycieczki było zobaczenie Iglicy i Hali Stulecia. Podczas podróży zobaczyliśmy most Trzebnicki, Grunwaldzki, Zwierzyniecki oraz Osobowicki. Spacerowaliśmy po Pergoli, gdzie mogliśmy podziwiać kolorowe, jesienne liście. Zauważyliśmy także biegającą wśród liści wiewiórkę. Mogliśmy także podziwiać pokaz fontanny multimedialnej. To było wspaniałe. Zachęcamy inne grupy to takiej formy zwiedzania naszego pięknego Wrocławia.

Zwiedzamy zabytki wrocławskiego Rynku.

W dn. 17.X. gr. 0a i 0b wyruszyły na oglądanie wrocławskiego Rynku, który dawno temu był najważniejszym placem targowym w mieście. Zobaczyliśmy Ratusz i ogromny herb Wrocławia. Zachwyciły nas barwne kamieniczki o romantycznych nazwach, spotkaliśmy kilka krasnoludków i próbowaliśmy odgadnąć hasło do ich podziemnego świata. Na koniec posililiśmy się przekąskami przygotowanymi przez rodziców.

Dziękujemy naszemu przewodnikowi Pani Marcie Miniewicz za ciekawe opowieści.